12 Mart 2010 Cuma

Profesyoneller için İngilizce

Zamanı kısıtlı profesyonellere hızlı bir şekilde İngilizce öğretmeyi veya mevcut İngilizce düzeylerini en kısa sürede ilerletmeyi amaçlayan “Profesyoneller için İngilizce Programları” ‘na talepte büyük bir artış yaşanıyor. İş hayatında yer alan profesyonellerin, uluslararası iş dünyasıyla kolayca iletişim kurabilmesini amaçlayan ve katılımcının tercihine göre bir ile dört hafta arasında süren bu programların içeriğini; satış, pazarlama, finans ve iş yönetimi konularında İngilizce terimlerin öğretilmesi, ticari yazışmalar, raporlaşma, telefon görüşmeleri, toplantı ve sunum teknikleri gibi konular oluşturuyor. En fazla 8 kişilik grup derslerine ek olarak, katılımcının istek ve gereksinimlerine uygun özel derslerle takviye edilen eğitim programlarının haftalık ücreti İngiltere’deki okullarda konaklama dahil 990 Sterlin’den başlıyor.

Yurtdışında düzenlenen Profesyoneller için İngilizce dil programları sonrasında TOEIC (Test of English for International Communication), LCCI (London Chamber of Commerce and Industry), Cambridge BEC (Cambridge Business English Certificates), ILEC (International Legal English Certificate) sınavlarına girilebiliyor. Sözkonusu sınavlar sonucunda başarılı olan katılımcıların alacağı sertifikalar, sertifika sahibinin uluslararası iş ortamında etkin şekilde İngilizce iletişim kurabilme becerisinin bir kanıtı olarak kabul ediliyor.

Yurtdışı eğitim programlarına katılan profesyoneller için konaklama, konforlu stüdyolarda veya otellerde sağlanıyor. Dileyen katılımcılar için konaklama yapılan yer ile eğitim kurumu arasındaki ulaşım özel şoförlü VIP araçlarla sağlanıyor. İdealist Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı; eğitim programı, konaklama ve ulaşımın yanısıra, uçak bileti, havaalanı transferleri ve vize işlemlerini de organize ediyor.

İdealist Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı, yurtdışındaki programlara yerleştirdikleri profesyonellerin isim ve şirket bilgilerinde gizliliği ön planda tutuyor ve hizmet verilen bireyin onayı olmadıkça bu bilgileri üçüncü kişilerle paylaşmıyor zira bazı profesyoneller çalışmakta oldukları işyerlerine tatile gittiklerini söyleyerek yıllık izinlerinde yurtdışındaki hızlandırılmış dil programlarına katılıyor ve döndüklerinde daha iyi bir iş veya daha iyi bir pozisyona başvuruda bulunuyor.

Profesyonellere yönelik dil programları sadece şirket çalışanlarına veya yöneticilerine yönelik değil. Bu programlara avukatlar, mühendisler, öğretmenler ve hatta sanatçılar da katılıyor. Son yıllarda müzik dünyasında büyük çıkış yakalayan Volkan Konak da geçtiğimiz Eylül ayında İdealist tarafından Profesyoneller için İngilizce Programına yerleştirildi ve 4 hafta süreyle en yoğun programa katıldı.

İdealist Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı’nın Kurucusu ve Genel Müdürü Onur Yaldızkaya, ekonomik kriz dönemini fırsata çevirebilen az sayıdaki sektörden birisi içinde faaliyet gösterdiklerini belirterek, 2008 yılına oranla hizmet verilen birey sayısını %20 artırdıklarını, en büyük artışı ise %45 ile 40 yaş üstü yönetici grubunda yakaladıklarını söyledi. Kriz döneminde birçok şirketin iş hacminde ve yoğunluğunda düşüş yaşaması nedeniyle yöneticilerin işlerden daha kolay uzaklaşabildiği ve biriken izinlerin bu dönemde kullanıldığının altını çizen Yaldızkaya, işten çıkarılan bazı yöneticilerin de yeni iş başvurularından önce yurtdışı eğitim programlarına katılarak yabancı dille iletişim becerilerini geliştirmeyi tercih ettiklerini söyledi.

1999 yılında kurulan İdealist Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı, 12 ülkeden toplam 330 eğitim kurumunun Türkiye temsilciliğini yapıyor ve bu kurumlar adına ücretsiz danışmanlık hizmeti sunuyor. İngilizce eğitim verilen ülkelerdeki bağımsız, bireysel ve yüksek kalite anlayışına sahip dil okullarını bünyesinde toplayan Quality English Organizasyonu’nun yetkili acentası olan İdealist Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı, ISO 9001:2008 Uluslararası Kalite Sistem Sertifikası sahibi ve Uluslararası Eğitim Danışmanları Derneği üyesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder